SL Tripwire

Jak mieć imponującą, atletyczną sylwetkę i nie być sztywnym klocem? ​

Marzy Ci się imponująca, atletyczna sylwetka?

Zauważyłeś u siebie wady postawy typu zgarbiona sylwetka lub barki uciekające do przodu?

Masz problem ze zrobieniem głębokiego przysiadu?
Nie jesteś w stanie dotknąć palcami ziemi w skłonie?

Czujesz, jakby Twoje ciało było z drewna?

 

Jeżeli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK, to znajdź spokojne miejsce, usiądź na chwilę i przeczytaj ten list do końca, bo….

…..Przychodzę z szybkim, łatwym i skutecznym rozwiązaniem.

Wyobraź sobie, jakby to było mieć imponującą atletyczną sylwetkę, zachowując jednocześnie zwinne i sprawne ciało?

To wszystko bez kontuzji i chorób.
A Twoje powodzenie u płci przeciwnej wzrosło kilkakrotnie.

Pewnie pomyślałeś “Marzenie ściętej głowy”.
Masz rację.
Też tak kiedyś pomyślałem.

Zatem potrzymaj mi piwo i posłuchaj.

Może najpierw się przedstawię.

Nazywam się Aleksander Próba (mów mi Aleks) i jestem trenerem medycznym. Traktuję ruch wszechstronnie. Moją specjalnością jest temat zdrowia, wydajności, oddechu oraz sprawności ruchowej. Mam na swoim koncie setki transformacji sylwetek oraz wyleczonych kontuzji.

Jestem autorem książki “Praca zdalna a zdrowie”, która jest rekomendowana przez czołowych fizjoterapeutów w Polsce. Prowadzę kanał na YT, który obserwuje ponad 2 tysiące osób. Do tego mam na swoim koncie kilka kursów online, ebooków oraz atlasów ćwiczeń.

Moją misją jest pomaganie innym pozbywania się sztywności oraz bólu.

Moja historia zaczęła się od chodzenia na siłownię. Zaczynałem jak wielu młodych chłopaczków.

Klata, biceps.
Typowy zestaw dyskotekowy.
Być może wiesz, o co kaman 😉

Z czasem zacząłem poważniej podchodzić do swoich treningów.
Przynajmniej na tamten moment, tak mi się zdawało.
Większość czasu zamiast z chłopakami na piwku zacząłem spędzać na siłowni.

Pamiętam moment kiedy pojawiła się pierwszy raz myśl:

“Startuję w zawodach sylwetkowych”

Jak pomyślał, tak zrobił.
Zacząłem się przygotowywać do zawodów.
Wziąłem się ostro do pracy, co zaczęło szybko przynosić efekty.
Moja sylwetka wyglądała coraz lepiej.

Jednak w pewnym momencie pojawił się problem.
Zacząłem odczuwać ból odcinka lędźwiowego i kolan.

Wiesz, co wtedy zrobiłem?

Nic.
Zbagatelizowałem to.
Próbowałem odpoczywać. Zmniejszyłem obciążenie.
Wyrzuciłem przysiady i martwe ciągi ze swojego planu.

To był mój błąd.

Pewnego poranka obudziłem się z silnym bólem dolnych pleców. Tak silnym, że nie dałem rady wstać z łóżka.
Leżąc w jednej pozycji, zadzwoniłem do znajomego fizjoterapeuty, czy da radę mnie przyjąć.

Ostatkiem sił zgramoliłem się z łóżka, zszedłem na dół i pojechałem taksówką do znajomego fizjoterapeuty.

Szybko mnie zbadał, stwierdzając, że mam bardzo napięte mięśnie czworogłowe, pośladkowe oraz ograniczoną rotację w stawie biodrowym.

Można powiedzieć, że na tamtą chwilę kłoda drewna była bardziej gibka niż ja 🙂

Zalecenie, jakie dostałem, było bardzo proste – „Zacznij się rozciągać”.

Nagrałem kilka ćwiczeń, które pokazał mi fizjoterapeuta.
Nie wiedziałem tylko jak, ile i kiedy mam to robić.
Mimo wszystko zacząłem się rozciągać
.
Rozciągałem się 3 razy w tygodniu.
Po dwóch tygodniach nie odczuwając żadnego efektu, wróciłem do tego fizjoterapeuty.

Powiedziałem mu o wszystkim, na co on odparł „Aleks, trenujesz na siłowni od 3 lat. Nigdy się nie rozciągałeś. Nie spodziewaj się, że przez dwa tygodnie spowodujesz drastyczną zmianę”.

Po czym kazał mi wracać do domu i rozciągać się dalej.

Wróciłem do mieszkania nieźle wkurzony oraz sceptycznie nastawiony. Jednak już wtedy dusza sportowca nie pozwoliła mi się poddać.

Kontynuowałem ćwiczenia.

Po ponad 1.5 miesiąca poczułem, że kolana i plecy bolą trochę mniej. Po 2 miesiącach już nie pamiętałem o bólu.

Wiesz, jaki był mój największy błąd, jaki wtedy popełniłem?

Moim problemem był brak wiedzy na temat anatomii i teorii treningu. Byłem skupiony tylko na sylwetce. Nie wiedziałem, jak moje ćwiczenia wpływają całkowicie na moje ciało. Na dodatek olałem pierwsze symptomy problemu. Później niestety było już za późno.


Po całej przygodzie ze swoim bólem włączyłem rozciąganie i rolowanie do swoich treningów. Jednocześnie zacząłem zgłębiać temat treningu mobility.

Z czasem zacząłem obserwować inne osoby na treningach. Zauważyłem, że 80% z nich podnosi tylko ciężary. Pozostała reszta wykonywała jakieś ćwiczenia mobility. Jednak wszyscy robili to niepoprawnie.

W tamtym momencie już wiedziałem, w którym kierunku chcę się rozwijać.

Zacząłem wdrażać nabytą wiedzę oraz sprawdzone na sobie metody u moich podopiecznych. Okazało się, że to działa tak samo u innych.

Zresztą czemu miałoby nie działać? Wszyscy jesteśmy zbudowani z tych samych komórek czy mięśni.

Patrząc na moją misję i chęć dotarcia do jak największej liczby osób pojawiła się w mojej głowie myśl nagrania szkolenia z treningu mobility.

Tak powstał mój autorski kurs online “........”

Co w nim dostaniesz?

Pomogę Ci zrozumieć koncepcję oraz najbardziej znane metody z zakresu treningu mobility.

Dzięki moim wskazówkom:

  • Skutecznie zbudujesz mobilność w 4 głównych częściach ciała tj(st. Biodrowy, ramiennny, kręgosłup, st. Skokowy).
  • Dostaniesz konkretne instrukcje co robić krok po kroku. Wszystkie ćwiczenia są dokładnie omówione i wyjaśnione na filmikach.
  • Otrzymasz ode mnie 4 gotowe plany.
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności kręgosłupa we wszystkich kierunkach (rotacji, zgięciu, wyproście, zgięciu bocznym).
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Biodrowego (zgięcie, wyprost, rotacja wewnętrzna, rotacja zewnętrzna, odwodzenie, przywodzenie).
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Skokowego (zgięcie, wyprost, pronacja, supinacja)
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Ramiennego (zgięcie, wyprost, rot. Wewnętrzna, rot. Zewnętrzna)
  • Dodatkowo otrzymasz ode mnie ściągawkę treningową, czyli gotowy plan, który może wydrukować i wziąć na trening.
  • Na ściągawce masz podane ćwiczenia wraz z rysunkiem oraz objętość, w jakiej masz robić dane ćwiczenie.
  • Dostaniesz też najważniejsze praktyczne informacje do zrozumienia zasad bezpiecznego, szybkiego i efektywnego zwiększania ruchomości w stawach.

Wyobraź sobie, jakby to było mieć imponującą atletyczną sylwetkę, zachowując jednocześnie zwinne i sprawne ciało?

To wszystko bez kontuzji i chorób.

Dzięki mojemu kursowi zyskasz niezbędne narzędzia, aby możliwie jak najszybciej, najefektywniej i jednocześnie bezpiecznie zwiększyć ruchomość w stawach oraz utrzymać ją na lata. 

Raz na zawsze nauczysz się rozciągać i poznasz wszystkie niezbędne ćwiczenia, aby poprawić i utrzymać mobilność ciała.

Dzięki niemu  będziesz mógł dalej realizować swoje cele sylwetkowe, w jeszcze bardziej efektywny sposób. Jednocześnie utrzymasz sprawną sylwetkę, zdrowe stawy, zapobiegniesz kontuzjom, dolegliwościom bólowym oraz sztywnościom ciała.

Tym samym zapobiegniesz przyszłym kontuzjom, nie efektywnym działaniom, a co za tym idzie marnowaniu czasu. No i rzecz chyba najważniejsza chorobom stawów.

Zobacz, co mówią niektórzy na temat moich metod

Dobra Olek, brzmi to dobrze. Powiedz, ile to kosztuje?

Jasne. Podsumujmy zatem, co ode mnie dostaniesz:

  • Kurs online dotyczący treningu mobility.
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności kręgosłupa we wszystkich kierunkach
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Biodrowego
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Skokowego
  • Gotowy plan na zbudowanie mobilności st. Ramiennego
  • Ściągawkę treningową, czyli gotowy plan, który może wydrukować i wziąć na trening.
  • Najważniejsze praktyczne informacje do zrozumienia zasad bezpiecznego, szybkiego i efektywnego zwiększania ruchomości w stawach.
 

Normalnie wyceniłem ten kurs na 199 złotych.

 

Za tyle nawet nie załapiesz się na jedną wizytę u dobrego fizjoterapuety.

Ale to jeszcze nic.

Zamawiając ten kurs, nie ponosisz żadnego ryzyka. Nie chcę od Ciebie pieniędzy, jeśli nie będziesz mieć efektów. Jeśli w ciągu 21 dni nie zwiększysz ruchomości swoich stawów, to zwrócę Ci każdy grosz.

Wystarczy, że do mnie napiszesz, a ja oddam Ci wszystkie pieniądze bez zadawania zbędnych pytań.

 

Przygotowałem dla Ciebie też pewną niespodziankę.

Z racji tego, że UDAŁO Ci się trafić na tę stronę, przygotowałem dla Ciebie 2 bonusy.

  • mój dotychczasowy bestseller “Atlas Ćwiczeń Mobility, w którym znajdziesz AŻ 197 ćwiczeń” o wartości 99 zł
  • oraz ebooka  “Jak wykonać prawidłową rozgrzewkę i zabezpieczyć się przed kontuzjami” o wartości 49 zł.
 

Jak podsumujesz to wszystko, jest to warte 347 złotych. I jest to realna wartość, którą musisz zapłacić, jakbyś chciał kupić wszystko po kolei. Po współpracy z moimi podopiecznymi oraz opinii klientów wiem, że ta wartość jest zdecydowanie większa.

Jednak tak jak wspominałem wcześniej, mam swoją wewnętrzną misję dotarcia do jak największej liczby osób, aby pomóc im pozbyć się sztywności oraz bólu.

Dlatego postanowiłem obniżyć cenę do TYLKO 67 zł, aby dać Ci możliwość zamówić to wszystko.

Ale jest jeden haczyk.

To jest mój nowy produkt, a podana cena jest ceną testową. Masz spore szczęście, że znalazłeś się na tej stronie.

Jeśli wyjdziesz z tej strony, raczej już nigdy na nią nie trafisz, aby dostać takie warunki.

Dlatego warto wykorzystać tę szansę i podjąć decyzję jeszcze dziś, aby zaoszczędzić prawie 300 złotych.

Teraz od Ciebie zależy, w którą stronę pójdziesz.

Wyjdziesz z tej strony i będziesz nadal balansował na krawędzi kontuzji. Twoje ciało będzie coraz bardziej sztywne i docelowo odłożysz coś, co i tak nadejdzie.

Wiem, bo sam to przechodziłem..

Albo podejmiesz decyzję teraz i skorzystasz z jedynej szansy otrzymania takiej wiedzy i wsparcia w tak niskiej cenie.

Dlatego podejmij najlepszą dla siebie decyzję.

Jeżeli chcesz

  • mieć imponującą, atletyczną sylwetkę
  • sprawne i zwinne ciało
  • zapobiec przyszłym kontuzjom
  • poprawić swoje samopoczucie
  • lepiej się wysypiać
  • pozbyć się sztywności oraz wszelkich bólów
  • zwiększyć powodzenie u kobiet
  • być jeszcze lepszy w łóżku

to kliknij poniżej i dołącz do mojego programu.

SL Tripwire
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Dowiedz się więcej